Keszthely Feszt a lányokkal!

2017.07.11

Végre! Említettem már, hogy megyek ismét Kezsthelyre, mert az osztálytársam meghívott. Fesztivált szerveztek, így Fifi meghívott magához 4 napra engem, Dórát, Biát és Amarát.

07.07. Péntek:

Már alig vártam az indulást! Dóra 4-re odajött hozzánk, hogy együtt indulhassunk. 
                         Mikor végre odaértünk, apa adott egy 10.000-est és azt mondta: -Nem piára költeni! - Persze én azzonnal elkezdtem mentegetőzni, hogy "Ja persze, mintha nekünk kiadnák az alkoholt!", pedig jól tidtam, hogy kiadják! Fifi és Bia mesélte még a múltkor, hogy lent a parton van egy bácsi, Béla bá aki barkinek kiadja szó nélkül. Mikor észrevettük a többieket odasprinteltünk hozzájuk és mindenkit megölelgettünk, már rég találkoztunk...vagy 2 hete. Amara új arc volt, én mondtam Fifinek, hogy lécci hívja meg, mert ő is Trónok Harca fan és meg kellett ismernem. Ja igen, Amara is keszthelyi akár csak Fifii és Bia. És Fifivel kiskoruk óta jóban vannak.

 Bia felajánlotta, hogy viszi a cuccomat hazáig. Mikor felértünk Viviékhez gyors lepakoltunk, ettünk ebédet(igen, 8 órakor) és lementünk a sétálóra, ugyanis ott voltak a standok és minden, még Vivi is ott lakott. Vettünk fagyis kürtöskalácsot ami olyan, hogy kürtöskalács az alján pillecukor, fagyi, tejszínhab, csokiöntet és színes cukorkák. Isteni volt! (A képen az van a kezünkben egyébként, de majd vágok be róla képet alul.) Amíg ettük, találkoztunk az egyik lánnyal aki színtén a mi sulinkba jár, most lesz 11.-es. Hozzánk csapódott, beszélgettünk, hülyültünk ilyenek...Aztán egyszer csak rámnéz és megkérdezi: -Van barátod? - egy pillanatig csak néztem rá, és kitört belőlem a nevetés. Kézen rakadott és elkezdett maga után húzni és azt mondta -Na akkor most keresünk neked eggyet!- Sétálgattunk, amikor megláttam egy fiút. Magas volt, barna hajú és hát egyáltalan nem volt ronda, oltári helyes volt! Fifitől megtudtam, hogy matyinak hívják és 17 éves. Most biztos azt hiszitek, hogy nagy szerepe lesz a storyban és majd én is megtetszek neki és tök jóban leszünk esetleg összejövünk. Nem...nem is beszéltünk igazából... Vivi mondta, hogy ő ismeri, menjünk oda és ő majd bemutat neki, de én valahogy nem akartam ezt. Részemről ez csak egy ilyen plátói "szerelem" dolog volt.
Meghallottuk ahogy a színpadon egy nő bemondja a mikrofonba: -Na akkor most ezt a számot a nőknek küldjük, legyenek szingil csajok, vagy kapcsolatban élő nők. Ez nektek szól most! Csodásak vagytok! - Elkezdtünk nagyban Húúúú-zni és azonnal odamentünk a nagyszínpad elé, ahol a Stereo Swing lépett fel éppen. megilyedtél, hogy nem ismered őket? Ne aggódj, mi sem ismertük, de oltári jók voltak! Az egész koncert alatt sikítoztunk és énekeltünk...már amennyit tudtunk. Vége lett a koncertnek. Közben az idősebb lány lelépett, mi pedig elkísértük haza a biát, mert ő csak másnap aludt velünk a Vivinél. Mikor elkísértük még leültünk egy buszmegállóba beszélgetni, aztán mi is hazamentünk.

07.08. Szombat:

Este sokáig fent voltunk és beszélgettünk, filmeztünk. Reggeli után leszaladtunk a Rossmann-ba, mert hajfestéket szerettünk venni Amarával. Én vettem eggyet a L'Oreal-tól a ColoRista Washout-ot türkiz kékben, vettem mellé még egy labbelót, mert kifogyott és egy kókuszos tusfürdőt....kókusz mániás vagyok, na! nem tudtam otthagyni.

Visszamentünk a lakásba ebédeltünk, tunyultunk aztán mikor végre valahára elkészültünk elindultunk a strandra. Megvettük a jegyeket, kiválasztottuk a megfelelő helyet, letelepedtünk és birtokba vettük a medencét. Csak Amara, Bia és én fürödtünk a többiek csak a lábukat lógatták a medence szélén valaki azért mert hideg volt neki a víz, valaki pedig azért, mert beköszöntött hozzá a mikulás. A medencézés közben végig azon nevettünk,hogy ült a medence szélén egy pali, a barátnője pedig a vizben úszkált előtte a hapinak meg úgy fölállt, hogy csak a vakok nem szúrták ki. Óriási volt. Mikor már kellően kiszívott minket a víz elmentünk keríteni valami kaját. Bia, Amara, Vivi és én lángost ettünk Dóra pedig sajtos hamit.
Amikor mindenki kellően jóllakott Dóra és Amara visszamentek a cuccokhoz mi pedig elugrottunk innivalóért Béla bához. Egyedül Amara kért alkoholos italt de az is csak egy Cider volt. Mi akohol nélkül is jól tudjuk érezni magunkat, ha iszunk az nem azért van. Egy órán át kb. csak feküdtünk és pihentünk a strandon, majd elindultunk haza. 7-kor kezdődött a nagyszínpadnál a Freddie koncert, arra lementünk. Az első sorban álltunk és ahogy megláttuk oldalt Freddie-t Bia elkezdett sikonyálni. Igaz, tegnap előtt még azt sem tudta, hogy ki ő, de már beleszeretett! :) A koncert alatt én eléggé unatkoztam...csak 4 dalt ismertem és abból 3-at szerettem, de volt vagy 20 szám ha nem több. Dóra és Bia viszont nagyon jól szórakoztak. Dóra azért mert ő ismeri és szereti is a dalait, Bia pedig azért mert elmondása szerint Freddie szuper cuki és a számai sem rosszak.
Mikor vége lett a koncertnek fellélegeztem.A tegnapi Stereo Swing koncert jobban tetszett. A két rajongó elrohant autógrammért és közös fotóért mi Vivivel pedig felültünk a szoborra a téren és vártunk. Fél óra múlva végre ők is odaértek és felmentünk a lakásba. Este még sétáltunk picit, elbúcsúztunk Amarától. mert ő már nem aludhatott ott ma este is és lementünk a partra is. Fifi és Dóra vettek üdítőt mi Biával pedig az este tiszteletére egy rebarbarás Somersby-t vettünk magunkhoz. A boltban volt két csávó akik mikor beléptünk a bódéba odakapták a fejüket, azt hitték nem halljuk ahogy odasúgja az egyik a másiknak, hogy: -Hé,hívjuk már meg őket! - Ja, utána meg vajon mit kértek volna cserébe?! Nem nehéz kitalálni...

07.09. Vasárnap:

A mai az utolsó fesztivál nap, ez által a mi utolsó napunk is itt, Keszthelyen. Ehhez képest a mai nap elég unalmasra sikeredett, de azért leírom. Reggeli után elugrottunk boltba és a kutyát is vittük magunkal. Vivinek van egy kutyája, Zora. Míg Dóra kintmaradt a kutyával mi hárman összeszedtük a szükséges dolgokat. Az én feladatom volt az üdítő (egy narancslevet választottam), és az 1kg virsli. 
Otthon nem csináltunk nagyon semmit...a szó legunalmasabb értelmében! Egész nap csak punnyadtunk. Feküdtünk, telóztunk, ebédeltünk, videóhívásoztunk az osztálycsoportban, telóztunk. Aztán délután lementünk enni egy fagyit és közben sétáltunk. Hogy lehűtsük magunkat ebben a forróságban belementünk a szökőkútba és fröcsköltük egymást. Imádtam. 8-kor volt egy Magna Cum Laude koncert a főtéren de végül egyikünknek sem volt kedve lemenni szóval inkább lementünk a partra. Ebéd után Bia is hazament, szóval immár csak 3-an maradtunk. Vettünk kürtöskalácsot és üdítőt (én fahéjas kürtöst vettem és egy kólát), és leültünk egy padra. Közben elkezdett csöpögni de ez egyikünket sem zavarta,már akkor is szar idő volt mikor elindultunk, szóval tudtuk, hogy mire vállalkozunk. Videóhívásoztunk az osztállyal, aztán felhívtuk külön Flórát, hogy elmesélje hogy alakulnak a dolgok közte és a leendő pasija között (iszonyúan szurkolunk nekik!). Mivel kezdett későre járni elindultunk vissza a Fifiékhez. Nap közben még beszéltem anyával és ledumáltam vele, hogy ha maradhassak még egy napot, aztán valahogyan Dóra is meggyőzte anyukáját, hogy nem lesz baj.

07.10. Hétfő:

(Véglegesen) Az utolsó napunk itt. Kicsit szomorú vagyok e-miatt. nagyon jól éreztem magam. 15:03-kor indul a buszunk, szóval addig még van időnk. Néztünk két Vámpírnaplók rész, megebédeltünk, aztán megnéztük (az én ajánlásomra) a családi Üzelmek című filmet (ha még nem láttátok, mindenképpen nézzétek meg, baromi jó!). Fifi már ismerte, úgyhogy csak Dórának volt újdonság. Gyorsan összedobáltam a cuccaim, felöltöztem és mikor Dóra is elkészült elindultunk a buszmegállóba. Olyan más volt az egész! Mivel a fesztiválnak már vége az utcák olyan üresek voltak, és már a bódék sem voltak ott. :(

A buszon csak pihentünk és zenét hallgattunk mindketten. Mikor hazaértünk és leszálltunk a buszról, Dórával megöleltük egymást és megdumáltuk gyorsan, hogy akkor hogyan is lesz pontosan a jövő hét, amikor is megyünk hozzájuk a Balatonra Flórával és Fifivel (őt utólag hívta meg, mikor ott voltunk náluk). Elköszöntünk egymástól, és mindketten elindultunk haza.


A fönt említett fagyis kürtöskalács. (És igen, az ott az én hasam).
A fönt említett fagyis kürtöskalács. (És igen, az ott az én hasam).
Felejthetetlen volt!
Felejthetetlen volt! <3
- Teodóra
Személyreszabás 2017
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el