Ki lehet nőni egy barátot?

2017.08.16

Ti éreztétek már úgy hogy egy batátotokkal eltávolodtatok egymástól? Biztosan! Velem is ez van most, mintha kinőttem volna őt, a barátomat! Nem is barátomat...ő volt a legjobb barátom...

13 éve ismerem Vanit. A hónap végén lesz 14 éve, ugyanis mióta hazahozták őt a korházból legjobb barátok voltunk. A szüleim a keresztszülei, az anyukája olyan nekem mintha a 2. anyám lenne. Ezek a dolgok túléltek 14 évet...de a barátságunk nem. Az egész szerintem 2015. őszén kezdődött. Az előtt falun laktunk és sok gondolkodás után úgy döntöttünk, hogy beköltözünk a városba. Féltem kicsit, hogy a barátságunk hogy fogja ezt túlélni de leküzdöttük, úgyanis télen ők is beköltöztek a mellettünk lévő utcába, 3 perc alatt ott voltunk egymásnál ha kellett. De aztán elköltöztek a város másik végébe az anyukája barátjához 2016. őszén. Mikor beköltöztek kezdett megváltozni, olyan barátai lettek akiket ez előtt elítélt. De nem csináltam belőle problémát, mért tettem volna?! Nekem is megvoltak a saját barátaim, de mindíg ő volt nálam az első. Nála ez viszont megváltozott. Egyre durvább emberekkel barátkozott akik 12éves létükre isznak, cigizniek, pasiznak stb...nem szóltam. Nem arról van szó, hogy én megvetem az alkoholt vagy valami, de én legalabb fel tudom fogni ennek a súlyát. Elég "alkoholista" osztályom van (nem komolyan venni) és én is szeretem az alkoholt nagyon is, na de 11-12 évesen?! Babám, menj vissza a homokozóba babázni! Ő is elkezdett tehát 12 évesen inni, aztán jött a következő fázis. Bepasizott. Kiderült, hogy járt egy fiúval fél évig(!!) és én nem is tudtam róla. Megbocsátottam. összejött tehát tavaly nyáron a  Kevinnel, egy 17 éves sráccal. A találkozókat sorra mondta le mondván, a Kevinnel lesz, folyton arra kért, hogy falazzak neki esténként amíg ő elmegy inni. Aztán mikor a srác dobta, mondván még csak 13 teljesen szétzuhant. Szilveszter volt és arra kért, hogy maradjak otthon vele (pontosan a városban, mert h menjek el vele inni) amikor jól tudta, hogy én az egyik osztálytársam bulijába megyek, mert ő közölte velem, hogy idén nem fogunk együtt szilveszterezni, mert ő a csávójával lesz. Nem érdekelt! nem engedtem, hogy megint hülyét csináljon belőlem... Aztán már csak jött aminek jönnie kellett.. Kurvás barátok (az egyik lánytól még el is tiltották), álanó bebaszások, cigi, hajnalig kimaradni aztán a kórházban kikötni gyomormosáson, fehérneműs, aztán pedig meztelen képek az interneten, szex egy 17 évessel. nem volt megállás. 2017 márciusában úgy összekaptunk mikor kiderült, hogy nekem nem szólt a meztelen képeiről -amikről egyébként tudtam vagy fél éve, csak nem szóltam hátha ő mondja el-, hogy június végéig egy szót sem beszéltünk. Azóta kibékültünk, de nem ugyanaz...ez már régóta nem ugyanaz! Hogy én mennyit sírtam e-miatt, mennyit hibáztattam miatta, de már megbántam! Minden percet amit erre szántam! Talán nem is az a megfelelő szó, hogy kinőttem! Inkább ő nőtt ki engem. De ez egyáltalán nem becsületre méltó és követendő példa! Ha neki ez kell 13 évesen, akkor felőlem csinálja. Én inkább maradok a normális életemnél, a normális barátaimnál, akik barmit megtennének értem (Mira, Fifi) , akiknek én vagyok az első (Dóri, Flóra) és akik ha kell lefejelik azt aki bántott (Bence, Kristóf), és akik bármikor szívesen beoltanak bárkit akár írásban, akár szemtől szemben (Lili). Ők az igazi barátaim! 

Dóri, Flóra, Bence, Kristóf, Milán és én...a csipet csapat :)
Dóri, Flóra, Bence, Kristóf, Milán és én...a csipet csapat :)
Dóri, Flóra és én...örökké
Dóri, Flóra és én...örökké <3
- Teodóra
Személyreszabás 2017
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el