Megváltoztunk?

2018.04.15

Így az év vége felé közeledve rájöttem, hogy ki kell adnom magamból a dolgokat, hogy teljesen lezárhassam őket és tovább léphessek. Tudom, eltűntem, nyár óta nem voltam aktív, de azt hiszem ez alatt az idő alatt komplett az egész életem más lett. Mi is mások lettünk... 

A legjobb barátnők dolga nem az lenne, hogy örüljenek a másik boldogságának? Vagy legalább úgy tegyenek? Nos az én barátaimat úgy tűnik ez az érzés elkerülte, mikor összejöttem a barátommal. Mert igen, ez idő alatt míg nem voltam aktív itt a blogon, történtek dolgok. Például lett barátom, összevesztem a két legjobb barátnőmmel, és a bandánk is feloszlott ha lehet ezt így mondani. Flóra állandóan azt mondogatja "eltávolodtunk", és persze szerinte ez csak és kizárólag a Kristóf hibája. Na persze, mert muszáj rákenni ezt valakire, akinek semmi köze semmihez, csak annyi, hogy engem boldoggá tesz és ezt nekik fájt nézni. Mert így van! Dórának ott van Bence, több mint egy éve együtt vannak, Flóra sosem szólt érte, pedig dóra hanyagolt minket, állandóan. Lehetséges, hogy mióta összejöttünk a Kristóffal kicsit levesebb figyelem jut a lányokra de szerintem ezt természetes és amit Dóráék művelnek az inkább említésre méltó!

Flóra és Dóra helyett most Francira és Mátéra támaszkodhatok. Franci 7. óta osztálytársam és mindvégig jóban voltunk de idén valahogy nagyon egymásra találtunk. Vele mindent megbeszélek, mindent tud rólam, olyan dolgokat is amiket Dóráéknak sosem mondtam/mondtam volna el. De szerencsére ugyanolyan kifinomult humorral rendelkezünk, így mindenből képesek vagyunk viccet csinálni. Mátét a táborból ismerem amin 9 éve minden nyáron részt veszek. Igaz sosem beszéltünk, csak pár szót és tavaly nyáron nem is volt táborban de szeptemberben már nem is tudom hogyan, elkezdtünk beszélgetni. Azóta vagyunk szinte legjobb barátok. Vele is mindent meg tudok beszélni és elképesztő mennyire hasonlítunk! Nagyon hálás vagyok, hogy ők ketten vannak nekem. A bandánk pedig...igazából nincs különösebb oka, miért széledtünk szét. Dórával és Flórával már elmeséltem mért is nem vagyok jóban, Bence nagyon sokat esett a szemeben. Egyáltalán nem szimpatizálunk már egymással és bár ez sosem lett kimondva, de mindenki érzékeli és Dóra inkább az ő oldalára állt, amit megértek én is inkább a barátomat választanám, csakhogy én azért mert már tudom hogy Dóri nem volt igazi barát, viszont úgy érzem ez fordítva nem mondható el. De nem akarok senkit hibáztatni, erről mind tehetünk, hogy így alakult. A többiekkel pedig csak találtunk más barátokat, és már kicsit más dolgok érdekelnek minket. 

És akkor most egy kicsit rólam és a Kristófról. Szeptemberben lett osztálytársam. Kollégista mivel Keszthelyen lakik (igen, ő is...annyi keszthelyi van hogy már elegem van belőlük xd) és idén jött a sulinkba. Szeptember végén volt az osztályunknak egy 3 napos lelkigyakorlata, amikor is valahogyan a mi szobánk lett a közösségi háló. Mindenki nálunk csövezett és még első nap, pénteken máshol nem volt hely így ő beugrott mellém az ágyba. Onnantól kezdve a kirándulás végéig osztoztunk az ágyamon, ha valami program volt vagy csak szabadidő akkor is egyfolytában egymás társaságát kerestük, ez másoknak is feltűnt. Csak egy bökkenő volt, a barátnője. Mert volt neki, 10 hónapja. Egy barátnő, aki egy évvel fiatalabb nálunk, aki gyönyörű szép, aki egész héten várja őt Keszthelyen és aki minden vasárnap elkeseredetten tudatosítja magában, hogy megint egy hétig nem látja a barátját. Igen. Nem így akartam ezt, nem akartam valaki olyannal lenni akinek van valakije. De elkezdtünk kavarni és már nem tudtam kiszállni, beleszerettem. Úgy igazán! Mondogatta, hogy szakítani fog vele, hogy engem szeret már és nem őt de addig húzta, hogy már senki nem hitte el hogy tényleg megteszi. Én szerettem, bíztam benne. Nem akartam siettetni, tudtam hogy ez nem olyan egyszerű dolog de iszonyú pocsék érzés volt, hogy tudtam ő nem csak az enyém, sőt egyáltalán nem az enyém, hogy én csak második vagyok, hogy én csak a másik lány vagyok és hogy szegény lány mit él majd át ha megtudja. 
Egyik pénteken este aztán épp messengeren beszéltünk mikor közölte, hogy nincs már barátnője és szakított a lánnyal. Ez volt november végén, és aztán december végén összejöttünk. 
A furcsa, hogy nagyon semmi közös nincs bennünk, nagyon különbözőek vagyunk mégis imádjuk egymást. 

A 9.-nek lassan vége és itt a nyár. Nem érzem, hogy nagyon a toppon lennék így elkezdtem a tánc mellett is edzeni és a táplálkozásomra is odafigyelek. Most egy ideig nincs se gyors kaja, se nasi. Ciki, de nektek bevallom, még a Rubint Réka edzős videókat is csinálom, hogy elérjem a megfelelő alakot. :D Eszméletlenül várom, hogy vége legyen a sulinak és elkezdődjön a nyári szünet, azonban kicsit félek is. Nem tudom hogy fogjuk megoldani a Kristóffal a találkozást. Nyilván a lehető legtöbbször, amikor csak tudunk buszra ülünk és megyünk a másikhoz, de tudom hogy az sem lesz elég. Remélem anyáék engedni fogják, hogy párszor ott aludjak náluk és ő itt(azt mondjuk inkább engedik, egyszer már volt ilyen mikor a tánc gálám volt április elején és este már nem ment busza). Nagy kétségek vannak bennem ezzel kapcsolatban. Nyáron egyébként edzőtáborom lesz, megyek a Francival Ozorára, ami egy nem "lakossági" fesztivál - apukája mindig így mondja -, persze Keszthelyre is sokszor megyek majd, Kristóf miatt de a Fifiékhez is biztosan. A nővérem nyár végén költözik fel Pestre, mert megy egyetemre (úgyis felveszik xd), úgyhogy abban is segíteni kell majd neki. Családi nyaralás is van tervezve egyenlőre úgy néz ki Bracelonába megyünk és a Balatoni nyaralónkban is rengeteget leszünk, mint minden nyáron. Június végén az osztályom is ki szokott jönni 3-4 napra, az is mindig szuper! 

Idén nagyon sokat küzdöttem, hajtottam és gyakoroltam. Ennek az eredménye meg is látszik, ugyanis a táncklubunk gálaestjén én kaptam a felnőtt korcsoportban a legkiemelkedőbb táncosnak járó díjat. Nagyon hálás vagyok ezért az edzőnknek, a táncklubnak és a lányoknak is és igazság szerint nagyon büszke vagyok magamra! Tudom mennyi munka áll e mögött a díj mögött.

Ha valamire kíváncsiak vagytok, vagy lenne valami tanácsotok, vagy csak elmondanátok a véleményeteket Dóriékkal kapcsolatban (vagy akármivel) várom leveleiteket a sunshinepower00@gmail.com e-mail címre, vagy írjatok rám instagramon.

- Teodóra
Személyreszabás 2017
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el